22 June, 2010

F

Autobiografia: Autobiography

Nasci em Porto Alegre, em 1993. Tenho 17 anos. Moro no Partenon, no Morro da Cruz.

Gosto de cantar, nos bailes funk, eventos e tudo mais. É o que eu mais gosto de fazer.

Curto muito com meus amigos. Gosto de sair. Curti a vida. Não gosto de beber e nem de fumar. Me sinto mal. Já bebi mais não gostei. Nunca fumei. Também gosto de estar com minha família, sair com meus irmãos, levar eles para praça, jogar bola.


I was born in Porto Alegre, in 1993. I am 17 years old. I live in Partenon, in Morro da Cruz.

I like to sing, in funk dances, events and much more. It's the thing that I most like to do.

I enjoy my friends a lot. I like to go out. I enjoy life. I don't like to drink and not even to smoke. I feel bad. I already drank but I didn't like it. I never smoked. I also like to be with my family, to go out with my siblings and take them to the square [small park], to play ball [soccer].

2 comments:

  1. I used to sing in a band and loved it. I wonder what a funk dance is.
    Tanya
    Austin, Texas

    ReplyDelete
  2. Tradução da Mensagem da Tanya de Austin, Texas
    Cantava num band e o adorava. Me pergunto como é um baile funk.

    ReplyDelete