22 June, 2010

Copo de Leite

Autobiografia: Autobiography

Eu estudo e moro com meus pais e com minha irmã. Adoro estar na companhia de meus amigos. Pratico muito a arte de desenhar e quando não tenho nada a fazer gosto de ficar na internet. Estudar para mim é tudo porque é só isso que é meu da verdade. Sou uma pessoa ansiosa, verdadeira, curiosa. Não gosto de racismo e tenho pavor de insetos. A arquitetura me encanta, eu quero ser uma grande arquiteta. Já errei muitas vezes e a cada erro eu aprendo um pouco mais. Já colecionei muitas pedras brilhantes e fotos, mas perdi tudo em uma mudança. Afinal sou tímida, mas quando me solto sou muito brincalhona.

I study and I live with my parents and with my sister. I love being in the company of my friends. I practice the art of drawing a lot and when I don't have anything to do, I like to go on the internet. Studying for me is everything because this is the only thing that is truly mine. I am an anxious person, truthful, curious. I don't like racism and I'm terrified of insects. Architecture delights me, I want to be a great architect. I have already made many mistakes and with every mistake I learn a little more. I used to collect many precious rocks and photos, but I lost everything during a move. Finally, I am timid, but when I loosen up, I am very playful.


* Copo de Leite = Glass of Milk

4 comments:

  1. "Studying for me is everything because this is the only thing that is truly mine."

    Profound. I am old, in my 50s, and I have never had this thought in my head though it is very true. I feel this way.

    ReplyDelete
  2. Tradução da Mensagem do j/k_lolz

    "Estudar para mim é tudo porque é só isso que é meu da verdade."

    Que profundo. Sou velho, com mais do que 50 anos, e nunca tenho tido esse pensamento na minha cabeça embora seja a verdade. Eu sinto assim.

    ReplyDelete
  3. I collect rocks from every where I go. You sound like someone it would be good to know.
    Tanya
    Austin, Texas

    ReplyDelete
  4. Tradução da Mensagem da Tanya de Austin, Texas
    Eu coleciono pedras de todos os lugares que visito. Você parece a tipa de pessoa que seria bom conhecer.

    ReplyDelete